Verzenden en retourneren

Verzenden en retourneren

Verzendkosten

De verzendkosten voor verzending naar klanten met een afleveradres in Nederland bedragen € 7,95. Voor verzending naar een afleveradres buiten Nederland, maar binnen de EU, wordt, i.v.m. het gewicht van de producten, een vast bedrag van € 19,95 gehanteerd.

Helaas verzend ik op dit moment niet geautomatiseerd naar alle landen binnen de EU. Is dat voor jouw bestemmingsland het geval, stuur mij dan een berichtje.

Uiteraard verzenden wij ook buiten de EU. De verzendtarieven zijn echter per land verschillend. Heb je een verzendadres buiten de EU? Neem in dat geval contact met mij op.

Unfortunately, we currently do not automatically ship to all countries within the EU. If this is the case with you, please contact me. Of course we also ship outside the EU. However, the shipping rates differ per country. Do you have a shipping address outside the EU? In that case, please also contact me.

Verzending binnen 2 werkdagen

Ik doe mijn best om je webshopbestelling te verzenden binnen 2 werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Mocht dat, om welke reden dan ook niet lukken, zal ik mijn uiterste best doen de verzending de volgende werkdag te laten plaatsvinden. Let op: in bepaalde periodes, zoals bv. rond feestdagen, vakantieperiodes of bij slecht weer, stakingen of in tijden van een pandemie (denk bv. aan COVID19), is het mogelijk dat de levertijd van de vervoerder langer duurt dan gewoonlijk. Hier heeft Upworkx geen invloed op.

Retourneren

Ik doe mijn uiterste best om de kwaliteit van mijn artikelen te waarborgen. Helaas kan het toch gebeuren dat je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet. Je kunt het gekochte artikel dan binnen 14 dagen na ontvangst naar mij terugsturen. Retourneren kan uitsluitend op de volgende manier en onder de volgende voorwaarden:

  1. De producten en de verpakkingen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
  2. Om de koop ongedaan te maken dien je gebruik te maken van het herroepingsformulier. Je vult het formulier in en retourneert het via eric@upworkx.nl. Het formulier moet o.a. de volgende informatie bevatten: naam, e-mailadres, telefoonnummer, productomschrijving, aankoopdatum, vergezeld met een opgaaf van reden.
  3. Pak de producten en alle toebehoren weer goed in, zodat ik de retourzending onbeschadigd ontvang, met een kopie van het aan mij toegestuurde herroepingsformulier. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening en risico.
  4. Stuur het pakket naar: Upworkx, Buitenzorgplein 15, 7512 ZB, Enschede
  5. Zodra de retourzending in goede orde door mij is ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag binnen max. 10 werkdagen op de rekening die je in het formulier hebt opgegeven.

Fout of beschadigd product ontvangen?

Hoe secuur Upworkx ook werk, het kan in een uitzonderlijke situatie voor komen dat er een verkeerd of defect product wordt verzonden. Controleer daarom direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo
is, meld mij dit dan binnen 2 werkdagen via eric@upworks.nl, het liefst met een duidelijke foto van de beschadiging. Ik zorg dan voor een passende oplossing.

Per ongeluk een verkeerd adres ingevuld?

Helaas kan ik het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. Als  bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of ‘zoek’ raakt, is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met eric@upworkx.nl en vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling. Ik kijk dan of ik nog kan ingrijpen.

Niet op voorraad?

In principe zijn alle artikelen die we aanbieden op voorraad. Het zou echter een keer voor kunnen komen dat we een verschil hebben tussen de voorraad op de webshop en de fysieke voorraad. In dat zeldzame geval kan het gebeuren dat je een artikel besteld en betaald hebt en het onverwacht niet meer leverbaar blijkt te zijn. Ik zal je in dat geval meteen telefonisch of per email op de hoogte brengen en na overleg je aankoopbedrag retourneren.

 

Winkelwagen

Beste bezoeker,

Wegens omstandigheden worden bestellingen, gedaan in de periode van 1 t/m 20 juli, verzonden vanaf 21 juli.

Dit zal sluiten in 20 seconden